آهنگ های جدید ( همه نوع )

آهنگ های جدید ( همه نوع )
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۱ آذر ۹۷، ۰۰:۵۴ - ه
    عاای

آهنگ بامرام از حسین تهی

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

 

لطفا برای دریافت اهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

متن آهنگ با مرام

 

سلام

با مرام 

شدی شبیه باورام

آسه دلو رو میکنم تا که برقصی تو برام

(میدونی کی ام)

دوباره تهی

بهم میگی خاصییی اینو خودم میدونم

تو منو میخاستیییی اینم خودم میدونم

آههه عجیبم معلومه نه؟

دنبال بهونه ام  که فقط بزنم بکوبم من بیخیال زمونه ام

مثله تووو

همه مثل همیم دوره هم جمعیم

حالمون خوب

مودمون توپ

همه بهتریم ماااااا

وای که چقدر بامرامی

تو شبیه باورامی

دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

وای چقدر بامرامی

تو رفیق با وفامی

دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

تکست آهنگ با مرام از حسین تهی

دستاتو میگیرم 

دستامو میگیری

ما بهم محتاجیم بدون هم میمیریم

دل من با تو خوشه

دل تو با دلم

یا تموم زندگیم به پای تو خوشگلم

شب اونه که تو بخای

حالا با دلم راه میای اره

هرکی هم مارو میبینی میگه 

 چقدر شما به هم میاین

وای که چقدر بامرامی

تو شبیه باورامی

دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

وای چقدر بامرامی

تو رفیق با وفامی

دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

(ساقی شرابم ده

شراب نابم ده)

وای چقدر بامرامی

دنیا به کامم شیرینه تا وقتی که تو باهامی

(با مرام)

 

 

برای دریافت آهنگ بر روی کلمه دریافت کلیک فرمایید.

 

دریافت با کیفیت 320
حجم: 7.6 مگابایت

 

نظرات  (۲)

عاای

عالیی بود.میدونین سازنده ی این اهنگ عالی یاسین ترکیه؟

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی